Kuinka paljon toimituskulut ovat?

Tarjoamme kiinteät toimituskulut seuraaville eri toimitustavoille:

  • Noutopistepaketit 5,95€ (Posti, Matkahuolto)
  • Toimitus annettuun osoitteeseen eli esim. kotiin 12,95€ (Posti)
  • Isokokoisten maalauspohjien toimitus kotiovelle 24,95€ (Matkahuolto)
  • Ilmainen toimitus yli 70€ tilauksiin, pl. isokokoiset maalauspohjat (Posti tai Matkahuolto, noutopisteeseen)
  • Nouto Paperipilven myymälästä 0€

 

Kuinka nopeasti saan tilaukseni?

Toimitamme tilaukset maanantaisin, keskiviikkoisin ja perjantaisin. Sesonkiaikaan (marraskuu-joulukuu) toimitamme lähetykset joka arkipäivä. Lähetyspäivinä ennen klo 14 vastaanotetut tilaukset toimitetaan pääsääntöisesti saman päivän aikana, jolloin lähetyksen tulisi olla perillä 1–2 arkipäivässä. Klo 14 jälkeen, välipäivinä (ti ja to) sekä viikonloppuisin tehdyt tilaukset lähtevät matkaan seuraavana toimituspäivänä (ma, ke, pe) ja ovat perillä 1–2 arkipäivää siitä eteenpäin.

Tavallisesta poikkeavissa ruuhkatilanteissa, kun esim. tilausmäärä ruuhkauttaa varastomme tai muissa force majeure tilanteissa, pakkaamme tilaukset normaalin käytännön mukaisesti saapumisjärjestyksessä ja lähetämme tilaukset pikimmiten matkaan. Tällöin toimitusaika voi olla hieman normaalia pidempi.

Mikäli asiakas haluaa muokata tilausta tai hän jättää erityisohjeita tilauksen teon yhteydessä, pidentää tämä tilauksen käsittely- ja toimitusaikaa.

 

Miten voin maksaa tilaukseni?

Käytössämme on Paytrailin kattavat maksutavat. Maksaminen on aina turvallista ja suoritetaan salatussa yhteydessä. Maksutapoihin lukeutuu:

  • Verkkopankkimaksut
    • OP
    • Nordea
    • Danske Bank
    • Aktia
    • Handelsbanken
    • Oma Säästöpankki
    • POP Pankki
    • S-Pankki
    • Säästöpankki
    • Ålandsbanken
  • Korttimaksut
    • Visa
    • Visa Electron
    • MasterCard
    • American Express
  • Mobiilimaksut
    • MobilePay
    • Pivo
    • Siirto
  • Lasku- ja osamaksupalvelut
    • Walley (ent. Collector Lasku)
    • OP Lasku

 

Haluan palauttaa tilaukseni, mitä teen?

Jos haluat palauttaa tilauksesi tai osan siitä, ota meihin ensin yhteyttä sähköpostitse info@paperipilvi.fi. Sinulla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän palautusoikeus, laskettuna tuotteen vastaanottamisesta. Tuotteen on oltava käyttämätön, alkuperäispakkauksessaan ja myyntikelpoinen. Lähetämme tilaukset laatikoissa, jotka soveltuvat käytettäviksi myös palautuksiin. Vastaat itse palautuskustannuksista. Muista säilyttää kuitti kun viet paketin kuljetusyhtiölle. Palautamme tuotteista maksamasi summan kun olemme vastaanottaneet tuotteen ja tarkistaneet sen kunnon. Jos tuotetta on käytetty, vähennämme sovelletun maksun tuotteen hinnasta. Käymme kaiken tämän kanssasi läpi sähköpostitse, kun otat meihin yhteyttä ennen palautusta. 

 

Tilaamani tuote on viallinen, mitä teen?

Ota meihin pikimmiten yhteyttä sähköpostitse info@paperipilvi.fi. Kerro meille, miten tuote on viallinen, ja liitä viestiin kuva tuotteesta jos se suinkin on mahdollista ja jos vika ilmenee kuvasta. 

 

Miten voin ottaa yhteyttä Paperipilveen?

Verkkokauppaan liittyvissä asioissa toivomme yhteydenottoa ensisijaisesti sähköpostitse: info@paperipilvi.fi.

Saat meihin yhteyden myös puhelimitse (+358 400 590 147), sosiaalisen median kautta (FB / IG) tai tulemalla käymään kivijalkamyymälässämme keskellä kauneinta Porvoota (Jokikatu 31, Porvoo).

 

Toimitatteko Ahvenanmaalle?

Kyllä, toimitamme myös Ahvenanmaalle. Myynti Ahvenanmaalle on verotonta, jolloin asiakas maksaa itse vero-osuuden Ahvenanmaan viranomaisille.

 

Missä Paperipilven kivijalkamyymälä sijaitsee ja milloin se on auki?

Kivijalkamyymälämme sijaitsee Porvoon jokirannassa, vanhan kaupungin kupeessa.
Osoitteemme on Jokikatu 31, 06100 Porvoo. 

Myymälämme on avoinna:

ma–to 10–18
pe 10–17
la 10–15
su suljettu

Tilaa uutiskirjeemme

Pidämme sinut ajan tasalla uusimmista tuotteista ja hyödyllisistä vinkeistä eri tekniikoihin!